welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

June 26, 2011

steady meady ok ?

hey ! Assalamualaikum ~!


tajuk saya stedy medy. 
ok itu ada kaitan dengan seminar kami !


time seminar. aku gyta effa, kan duk d row pling dpan.
jadi smua kebisingan org d blkg kami dngar....


so kami pun agak tabah jugak la..
tpi fun jugak la dngar org ketawa mengekek2x ! =)


yg saia mau cerita ney. pasal seminar time bm. 
dushhh ~ ini saia malu2x mau kasi story,


mula2x. cigu masni. dia ajar kami buat ringkasan. 
n then kna suh la beberapa pljar gi dpan taip lam laptop trus. 
then ada la pelajar yg g dpan. dan menjatuhkan maruah Form 3 ! ahahaha


ok pastu. giliran cigu fikri fiq !
ciguuuu yang hebat hebat hebat ~ 
tapi smpai skrg dea blum approve saia punya fren request d fb.  wuwuwu ~


dea suruh jwab2x soalan dkat kertas. kira mcm ujian la. 
tpi kan kmi tiga org excited. kami bebincang knu. skali cigu ckap ' hey xbole bincang la, ini ujian ' 
kami pun KRK !!


pastu time tanda kertas soalan yg kmi jwb tadi. 
stu urg kna panggil. pastu smbung pilih sepa2x yg durang suka. 
ini part aku nda suka ney. =(


skali nuhim kna pilih. dea baca la soalan n bagi jwpn. 
trip trip nun dea. x sanggup aku tngok lama2x.
skali time kna suh pilih . kna suh pilih putri klas aisyah , klas aku la tuh. 
aku pun LEKSS seja la. mana dea knal aku. ahaha. kan klas lain2x. 
skali yang bikin BANGAS tu. aku yg dia plih. URGH ~!!!


nda pla aku tau jln pangkal crita dea, nma aku kna sebut. 
hatiku bagai dpanah halilintar ~ *soundtrack bunyi guruh
time aku dngar nama aku. aku blur blur lagi tuh. 
skali effa langgar tngan aku n dia bkata ' wei kau ain '


aku pun lantas bngun n tnya jwpn sma urg lain,..
skali nah. jwpn durang salah. jawapn aku betul. 
kna kasi malu lagi aku ole putera ~ dush ! *soundtrack guruh


pastu kna suh pilih putera dri klas hajar. 
trus aku stuck sna. siapa mau plih ?
skali ada org pengaruhi aku. yazid  yazid yazid dea bilang. 


jdi aku dgn yakin nya menyebut ' yazid '
(sory yazid ) 
ahahaha


sbnarnya aku ada problem ba sma mikrofon ne. 
aku ada dendam skit sma mic. 
jadi bila aku bckap dkat mic aku akan menggeletar abisss... 


tu yg aku DENDAM sama nuhim ney.. 


p/s ::    kalau boleh d putarkan masa kembali ~



 ini la cigu fikri fiq yg setia mngajar aku dri form 2 lagi. 
cigu ney HEBAT HEBAT HEBAT ....
sangat SUPERB PUNYA CIKGU ~

tapi malangnya aku tlah mengecewakan cekgu time exam mid year aritu,
cigu, saya akan brusaha utk dpat A ++  dlm PMR !


~ T.E.R.I.M.A.K.A.S.I.H.C.I.K.G.U ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...