welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

March 14, 2011

Abandoned, - again -

Assalamualaikum rakyat jelata sekalian,
dalam entry ini, ingin kutitipkan sbuah kisah yang MENYAYAT HATI,
berkisarkan seorang budak yg sering ditinggalkan, 
iaitu  AKU, hahaha, capub aku neh, weee~ =.='' s.s

its nothin' la, 
aku kan PMR VICTIM, 
so, utamakan belajar drpd rugi kan?
unless diaorang prgi tanpa khabr ~ hahaaaaaa
dia orang merujuk kpd MY SWEET FAMILY ! 
sila rujuk sini


mula2x tyme dorang pegi ranau wif my uncu MILA,
tyme tu guwa ada klas tmbhan terancang, n latihan netball,
so guwa amik kputusan X ikut,


skang, my uncle weddings, guwa ada revision camp,
n buat entah keberapa kali, guwa amik kputusan xikut jugak,
hahaa,
kesian jadik mangsa pmr, hahaha




xpa arr, dpt gak aku lek2x kat uma ne,


they will be coming soon ! XD


saya mau makan ini !!

*update : only kak nanny n kaka farah nadia yg ada di skola skarang, 
huh,, seram !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...