welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

June 26, 2011

Magnet

hey !
Assalamualaikum~
effa coretcoret di blog dea. yg kami ada magnet tetiba 2 minggu ney. 


yea ! memang betul. memang ada magnet antara kami . alwez together . 
mula2x lpas solat isya' minggu lpas ari sabtu. smpai jak d asrma. 
ada gyta di pangkin. trus aku ma effa lek2x d situ. skali naa trus malas ney bergerak .
mcm melekat ' kami ' d pangkin. 
hehe
kami tiga urg ada sbab tertentu knapa x pegi bilik masing2x.
effa sbab dy kurang ok dngn bilik dea. bgitu jgak gyta. 
tapi aku. kalau aku balik. kompom la aku tidur, 


trus kami cerciter laa.. 
mula2x. aku luah prsaan aku ma durang. pasal S.K.A
time tuh ska blum wjud lagi. jdi aku ckap nama org tu la. =DD
gyta plak memang kami stu kpla, kdg2x d skola kami tabah jak tuh. 
kami kan KAWAN YG BAIK =PP


skali. nahh. rupanya effa pun sma dgn kami.
baru la kmi paham psal effa. 
trus kami melekat.
cuba tnya form 3 tunas. siapa pernah nampak kami berenggang. ='))


pastu time sminar. kami duk seat paling depan. 
org kata kalau mau menuntut ilmu mesti bersungguh. =P
time prep malam lagi kmi sua booking tmpt. hehe. 
awal kann.. 


port kami punya meeting slalu d dwan makan.
selalu nya aku la pling lmbat antara smua. 
aku kan AYU. hahahahahahaha =P ( itu tipu ok )


ini la effa edayu, suzita madakili, dan Ain Matdiris !
( effa T, gyta M, Ain M. )




yg number 1 itu effa edayu. dea pling tua antara kami,
yg number 2 itu suzita madakili, dy tua 6 hari jak dgn aku. 
nombor 3 itu aku..

walaupun umur kmi berbeza beberapa hari dan bulan. 
tpi itu tidak membezakan sikap kami yg SANGAT TIDAK MATANG. hahaha

kami suka main2x. 
kami suka story2x.
kami suka kacau2x sesama kami.
kami suka tasmi' surah hafalan sesama kami.
kami suka kasi ketawa2x sesama kami. 
kami pun suka kasi ketawa org.
kami suka sebut rora~ 
kami suka buat KRK  !!. tpi gyta jrg buat. =P
kami suka kenakan sesama kami. 
gyta suka cari gaduh pasal TB. 
effa ialah miss rora~
ain single tatap B.Q kann ? ! hahahahahahaha

jangan marah fren ~

time kami lepak d pangking.
kami ketawa kuat2x.
kami bising d kwasan zon senyap. 
wuwuwu....

itu saja la. 

INTRODUCING US !!

who says ? 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...