welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

December 2, 2011

CAUTION ! ini ENTRI JIWANG. :DD

Assalamualaikum PEOPLE. ;)


woot woot. 
:) 
MOOD : dengar HOT.fm . menaip dalam gelap. bosan. 


Actualy. aku nda dapat tidur nih. gara2 kmrin petang  sua tidur kan. so. dalam gelap. dengar hot.fm . mood mau menaip pun datang. sambil2 dengar lagu ost lagenda budak setan nih. oooh. jiwang la kut entry kali nih. :D


Oh Oh. saya taip nih jam 1.33 am. nda online pun. buat kat notepad. esok ( yakni harini ) aku post. :))


Hoho. Bagusnya. KAU tidak berjanji. aku LIKE ! . sebab selalu lelaki akan berjanji manis semata2. n then. BREAK the girl2 punya HEART kan ? n aku berbangga kau tidak. Act, aku nda expect pun apa yg kau akan jwab. hhe. tapi jwpn kau best la. make me SMILE. lovelove. 


oyea. Tengs ar buat aku senyum selalu. ~ maybe kau nda niat pun buat aku gembira. tapi aku gembira sendiri. hha. S.S kan aku ? well. hha. terima apa adanya. Tengs pasal kau salu buang masa kau sama aku kannn ~ aku appreciate abiss tuh. :)) Tengs pasal $$ jugak. topup tuh. nti aku ganti. :DD aku guna topup yg kau bagi tuk sms kau setja. kau jan risau. ( tapi ada jugak la bikin sms ayahanda , tiapa kan ? ) lagipun sblum nih , aku guna $$ ayahanda dan bonda jugak bkin sms kau. terimakasih kpd MEREKA<3  hhe. dan. Sory so much so much. pasal. aku salu buat kau tertanya2 kan. pastu salu buat kau menunggu. pastu salu kasi blurrr kau. pastu salu tnya soalan killer a.k.a mcm2 dkat kau, tapi kau punya soalan, aku biar gantung ~ pastu. mcm2 lae lah. :DD


hoho. tengs sebab selalu buat hari2 aku gembira. hha. aku ndatau. gembira sendri2 nih. :P senyum sokmo gitu. oh, kalau begini. awet muda la aku. :DD hha. 


ok. aku nda mau seksa kau. u're not my everything. so, jangan malu2 n segan2 kalau mau mengutarakan apa2 keh. just say it. kdg2 walaupun kbnran itu pahit, tapi aku lae suka bila kau jujur setja. :DD better than kau mperlambatkan lagi dan meninggalkan parut yg lebih dalam. kan ?


dhai ~ hha. lagu stacy feat akim. Jahatnya Cinta. hope kau tidak jahat kan ? :PP 




OOOHHH !! Wish You Were Here. berkumandang di HOT.fm . 
mcm tau2 setja. aiya ~ 


Ok. Saya Pun Akan Cuba Sebaiknya. 


p/s : wallaweei ! mood jiweng. hha. 
p/s AGAIN : DONT BREAK MY HATI ~  Stalker. :PP 




OHYA ! aku jumpa satu lagu nih. lagu tuh memang ngam lah dgn apa yg aku mau cakap. ada dalam entry INI :D. thats why i love TAYLOR SWIFT. semua lagu dia NGAM dengan teenagers.. wohoo ~ TEENAGERS DREAM. :DD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...