welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

December 12, 2011

Terang lagi bersuluh.

Assalamualaikum PEOPLE. ;)
* tak jawab dosa. kalau jawab. saya sayang. :P

haha. ayat di atas ^ aku jumpa d fb. comel apeewww ? ahaha


adey, i look i look i look i see. 
i listen listen listen i hear ~


jyeah. aku kan , budak baik. jadi knun tadi tengok berita tv3 kejap. :3 then, gueess what ? ada sorang jejaka yg kurang hensem, ( act, aku ndatau rupa dy cmna , dia tutup muka. -.-'' ) kena tangkap. guess why ? DIA BUAT UGUTAN BOM PALSU. dan teka lagi kenapa ? sebab. GirlFren dia. nek keretapi api ( opss. sy ndatau apa. yg penting dia naik transport. :P ) then. oleh kerana dia ndamau GirlFren dia jalan. Si Jejaka yg kurang pandai itu pun ckap a.k.a shouting di khalayak ramai. ' ADA BOOOM ! '


faham ? tak faham ? meh sini, aku gondol kepala engkau. 


gurau. hha. tulah. len kali tengok berita yawwww. haha. 
ternyta sudah kan kebodohan manusia zaman sekarang.


eh eh. bukan semua. saya dan readers tidak. :3 haha


semoga Si Jejaka Mendapat Hidayah dan Petunjuk daripada NYA !


p/s : bila difikirkan. BODOH nya kau !!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...