welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

December 1, 2011

Diner 1 Disember 2011. :))

Assalamualaikum PEOPLE. ;)

Waalaikumussalam. :DD


kamu mau tau. arini saya dinner apa ?? 
TAK MAHUU !! 
oh. sopan nya anda. biarlah. saya mau kestau jugak :PPP


saya makan. nasi + sayap ayam yg kena bakar tu. hehe !
air = YOYO !!! hahaha. 


aku rasa dinner aku lucu. 


pastu time makan. 


bapa ckap : jie. suda kau byar bp punya sim ka ? dia ( sms ) bilang nda ckup lae d bayar. ( simprabayar )
mama : eya, mama pun. 
Abg Ajee : ih, suda ba. mama punya ajie bayar rm92 lagi tuh. ajie kasi lebih skit. 
* bincang2 . dan settle. *
Abg Ajee : nah. sepa yang lali sekarang .
Aku : BHAHAHAHAHAHA XD
Bapa : nah, ada sms nih. dia ckap. ' len kali jan byar d alamesra, bayar d bank '
TERUS KAMI SEMUA KETAWA. 
Abg Ajee : neh, ketara menipu. orang bayar d 1B , bukan alamesra. 


Aku : ketawa n terus ketawa. hahahahhahahahhaa. 


# motif ? nothing. :PP
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...