welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

December 12, 2011

Celcom Digi Maxis . :3

Assalamualaikum PEOPLE. ;)
* Jawab kena sayang. ndamau jawab, ketarala kumpul dosa. :p

Suara Asing. : tajuk tu ba. Umobile mna ?
Aku : hehe. aku nda suka Umobile. eh eh. Tak Kenal Maka Tak Cinta. ok.  hahhaa


deh. post kali neh pasai tuh. celcom dg maxis. haha


sebenarnya aku lupa apa aku mau cakap. jap jap eh. aku ingat balek. :D


# updated :)


OKEH !. ingat sudah ~ :P


just mau gitau. FYI. number celcom aku duluuuu  ~ aku nda guna sudah. sekarang aku guna number DG. n i know. nda ramai yang tau number DG tuh. pasal. kamu simpan number celcom saya. haha XD


oke oke. lek. 
dengan ini. diisytiharkan bahawa saya pemegang number 013548085* sudah tidak menggunakan lagi number ini. saya kini pengguna DG. :) ( mau number saya ? inbox saja d fb. :P )


oppss. tapi saya macam mau beli number celcom baru. ada pelan baru. yang lagi HEBAT dia punya promotion. sekarang antara mau beli sox uox atau yg pelan baru tuh. 


dan saya rasa saya mahu beli sim maxis juga. :P tamak. :D


a w e s o m e apa ada 3 sim :3 baru bebulu cari duit beli reload :3


p/s : siapa mau belanja saya RELOAD ? mau sms boiprengg nih. hahah
 p/s again : yg pertama betul, yg kedua tipu. :P
p/s lagi ba : :P erm, saya baru tau tuh maksud FYI. haha. dan aku rasa bombastic pkai itu WORD. :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...