welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

December 7, 2011

Kerjarayacuti. =.=''

Assalamualaikum PEOPLE. ;)

hahak. desh ? knp saya ketawa berkahak nih ? oppss. sory kalau teeeeeeerrrgeli. haha.

WAALAIKUMUSSALAM. :)

yeap. storie saya nih kali. pasal kerja saya nih. time cuti. haha. stat ari isnin lpas. kerja saya kasi pecah lantai rumah. oopss. bukan yg d TUNAS tuh, mati larr saya kena antak sama pengetua. hehe. yg d tawau ba. sama sama abg razee n ayanhanda. mau renobet rumah ba. salu stat jam 7 pagi gitu, then stop zohor tuk mandi n solat. pastu sambung lpas asar n maghrib stop. begitu lah rutin dia. tapi saya salu stoop jam 10 pagi. HAHA. yala. tenaga saya mana sama dengan tenaga si bapak dan si abang. yuhuuu. saya salu curi tulang. kdg2 yg lpas asar tuh dtg turun jam 4.30 atau jam 5.00 . haha. lambat suda. alaaa. yg penting ada bhooo. tangan tangan melecet suda. tapi nda teruk la. tapi TATAP SAKIT ok. paling nda suka la melecet lecet nih. mengganggu pergerakan saya yg aktip. aktif ka ? haha. dhai. nnti saya kasi masuk gmbar ar. haha. gambar gambar tools suma. pasir tanah batu. apa smua lah. deda ~ that's all. bai 


p/s : solat isya jan lupa ! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...