welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

November 15, 2011

Cerita time exam # 1

Assalamualaikum PEOPLE. ;)

ini cerita lapuk. tapi sya tatap jua mau crita.
time exam. haha.
kami exam di DEWAN HAMZAH AL FANSURI.
peh. mang best aar. PANAS gileewwww.
baris aku, smuanya putra. except aku n syasya samsol k. hello syasya !

tempat aku bets. port paaaaling belakang. paling hujung lagi.
kiranya penjuru dunia la ni. ceh ! ^^

nta la. teda pa2 jua ba saya mau crita ni.
bingung teii. hahaha
thats all la ba kan.

ohya. time PMR. time bm paper 2.
saya rasa mau nangis ooh.
karangan baa. suma teda format. dogo betul. huhu.
tia pa la.
reda dengan ketentuan Ilahi ! ;)

p/s : ada tu c MUAZ MINGU dengan FADIL IZAT cari pasal sama saya. ;P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...