welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

November 19, 2011

Master Chef :D

Assalamualaikum PEOPLE. ;)

hohow ~ before aku start entri kali ini.
as usual. sila lah jawab salam Assalamualaikum saya.
kalau nda mau jawab. baca ni.
WAALAIKUMUSSALAM. kira kamu2 yg pemalas tu menjawab jugak la salam saya. :P

phee. aku rasa aku boleh jadi MASTER CHEF. :D

haha. nda la. arini. LUNCH n DINNER aku yg prepare.
bukan sahaja MASAK. dia kira pakej la termasuk CUCI CUCI. dan KEMAS KEMAS. hahaha
eh eh. minum petang pun la. XD

time lunch. at first mau makan ayam. so, aku pun prepare laa ayam.
sebelum sempat dia ( iaitu ayam ayam ) dimasak. my dad melaung ~~
' BAKAR TUH IKAN. " alaaa. baru ja mau makan ayam. haha.
so i thought, malam jak la makan ayam . hoho ~~~

then. lepas siang2 ikan. kupas bwang. bikin something utk marinating.
sayur2 lagi. dalam dua jam jugak la, everything done. dan siap utk d makan. hahaa.
hey. dont laugh too much oke.
first time tu siang ikan tanpa guide drpd bonda tercinta.
= nasib nda ancur oh tu ikan =

=.=''

time makan 
bonda says = jadi chef la smua anak mama ni = 
aku = hehe =
bapak says = kalau bapak, bapak bagi C =
aku = WHAT ?! eee. kenapa C ? padahal betambah dua kali oh = :P
bapak = lambat servis ba. dua jam bapak tunggu =
aku = ya la. matipun trus pigi C. stkat servis. =
bapak = menyeksa pelanggan ba tuh ! =
aku = S.P.E.E.C.H.L.E.S.S XD 

nda tau suda apa mau bidas. hahahaha 


dinner. as usual la. nothing spesel. 

then, kamu mesti tertanya2. | ceh. perasan | HA HA

kenapa ur momma tidak masak. kenapa mesti kau ? 
ceh. haha. ayat drama sikit. 

yea. aku ni anak yang mau meringankan beban ibu bapa. 
INSYAALLAH. doakan yoe. 

mama boring suda mau masak utk kami. 
jadi aku pun boring la mau makan masakan mama. 

WHAT ?! NO !! 
i miss ur cook M0THER.


p/s : macam banyak drama ja dalam entri aku ni ~ XD

p/s again ~ : Encik. tunggu entri saya. ok ? jangan fedup 

BHAAHAHAHAHAHAHAHA XD 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...