welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

November 26, 2011

No Title. :)

Assalamualaikum PEOPLE. ;)

waalaikumussalam. hohoww. 


adei. saya rasa la kan. saya lah manusia paling membosankan bosan dalam dunia ni, pada saat ini. nothing to do laa. =='' aku bosan aku bosan ! dan tiada idea mau type apa skarang. dushdushdush. 


guwa mau sms kau pun, kredit dah kosongkosong. apa nih ? =.='' memang sudah takdir kali hidup saya begini. hahaa. saya reda seja. Allah suruh aku baca al-ma'thurat kut. hehehe.  dpat gak aku pahala. 


mau tengok youtube. hahaha. berukband guwa, dush. esok pun belum tentu habis buffer. deiiii. saya geram. saya moody. bhahahaha. saya GILA.


yea. so. things i do right now. tanya2 soalan kat group facebook. harap2 ada respons lah. :D


ada tak perkara yang best boleh aku buat skarang ? pleaseeee doo enlightenn me !


oya oya oya. :D gembira balek. saya tau sudah apa mau taip n coret2 di belog yg tersayang nih. 


actually, its nothing.. dowwwwhh. i've got no IDEA. damn. 


Ok Ok. saya cuma mau cakap. KAU ANNOYING. itu sahaja. 


n saya mau cakap saya menyampah. 


dan UTK kau pula. saya mau ckap. saya benci kau. HARAP MAKLUM. :P
saya dah takda simpan respect utk kau. jdi kau jangan mengharap respect drpd aku. 
dan. nda payah la kau kutuk2 orang d belog kau, agak kau macam pria/cewek terhebat yg nda buat suma benda yg kau ckap tuh. nda payah mau trip kuat sangat arr dowh. kau pun cuma manusia biasa. skarang aku rasa macam mau slap kau oh. :D


ok ok.  entry ni perasaan n emosi agak bercampur aduk. haha. penggunaan bahasa pun tebalik2. saya aku guwa. suma ada la. :D


# mau pergi beristighfar dulu. baca al-ma'thurat. :D adios. 


ASTAGHFIRULLAH 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...