welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

November 20, 2011

Rindu Di Asrama ;D

Assalamualaikum PEOPLE. ;)

toink toink :D

Allahuakbar Maha Besar.


Alhamdulillah. hidup lagi aku sampai sekarang :D


mau story sikit nih. kamu reda seja la dengan apa yang aku mau cerita. :D


hehe. teda ba. 
tadi MAGHRIB, lepas solat. 
terdetik hati aku cari tafsir. 
then aku buka la. ada suda surah2 yang aku ' book mark ' kan.


then, aku jumpa ini .. 
Ya Tuhanku, masukkanlah aku secara masuk yang benar,
dan keluarkanlah aku ( pula ) secara keluar yang benar,
dan berikanlah kepadaku dari sisi Engkau kekuasaan yang menolong. 


# Surah Al Israa ayat 80 . :D




then, ( brpa bnyak then la aku ni ) =.=''
aku sedar, betapa lamanya suda aku nda baca AlQuran ni. 


lepas tu. aku sambung dengan recite surah Yassin. 
peh. sumpah aku rindu. 


then. lpas baca. 
aku lepak  kejap dekat bilik abang. sambil update status FACEBOOK. :D
time tuh, telekung nda buka lae. haha
malas ba. ingat mau sambung trus ISYA' .

pastu, baring dengan sopan atas katil, 
sebab mau kekal kan wudhu'
then aku rasa macam aku d surau puteri. 

whoaaaa ! aku rindu aaar kawan2 aku. 
damn SERIOUSLY rindu !

kenapa pulak tetiba kau rindu n rasa mcm d surau puteri ain ?
ya la. slalu kalau lepas bca yasiin antara maghrib isya. kami2 akan stay surau puteri sambil tunggu azan isya' 
der. =.=''

aku RINDU. 
betul. nda tau susa macam mana mau express my feeling. 
SANGAT RINDU. 

p/s : RINDU :'(





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...