welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

November 22, 2011

No Money, No Talk

Assalamualaikum PEOPLE. ;)
dey dey, buat tajuk macam tuh, rasa macam aku nih mata $$ pulak. hehehe. doakan TIDAK yea ! 


ops ops. suda jawab salam saya ? hoho. then, please. READ THIS. jangan skip ok ?


SUBHANALLAH WALHAMDULILLAH WA LA ILAA HA ILLALLAH ALLAHUAKBAR ~


berbalik ke tajuk asal. 
kompom saya mau cakap makap, pasal MONEY. DUIT. WANG. haha. kamu rasa betul kah ?


MONEY IS NOT EVERYTHING, 
BUT EVERYTHING NEEDS MONEY. 


yea aku rasaaa memang betul doh. 
money bukan lah segalanya. tpi dengan duit , kita boleh dapat segalanya. 
BRADER Zahigh Shimshim kata. 
' manada. tumbuh bulu d kaki nda pakai duit pun '
dan aku, S.P.E.E.C.H.L.E.S.S


yea. then aku terpikir. 
betul lah. orang kaya ada duit. dia dapat segala. 
banglo, mercedez, bmw, kebahagian di dunia. 
tapi aku ada ALLAH. :) InsyaAllah. 


Sama Sama kita mengejar kejayaan di dunia, untuk kebahagiaan di Akhirat kelak ! :D InsyaAllah.


Ya Allah, bantulah para para HambaMU mencari hidayah daripadaMU. 


p/s : sebenarnya saya mau jersi malaysia. alaa. yang warna kuning tuh. tapi apa kan daya . 


NO MONEY , NO TALK. 

dan sekiranya aku nih jajal. aku akan guna duit rm100 yang kerajaan bagi tuh. 
and my evil mind says : guna lah. kerajaan nda tahu tuh. 
tapi aku masih bersikap waras , dan aku : nda boleh ! rm100 tuh akan aku guna untuk Kegunaan Sekolah Kelak. eseh. hahahahahahhhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...