welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

November 29, 2011

LAPAR :((

Assalamualaikum PEOPLE. ;)

saya lapar ~
huahuahua. di rumah tiada orang. 
dorang jalan. kiranya guwa home alone. jengjengjeng ! hha ~


saya lapar. jadi saya decide mau buat telur dadar. malas mau masak trip2  master chef lagi. makan sorang jak. hhe ~ lepas tu. try on ( ceh ) gas dapur. tuptup. abis gas pulak.. ohhhh. perut meragam sua. aku toleh blakang. jengjengjeng. ada microwave. hha. so aku masak dalam microwave la. telur + garam + pak aji + bawang + blackpepper. 


TUP ! 


xda rupa telur. rupa dy sangat horroble. mau kasi masuk gmbar tpi, nnti kena tarik balik aku punya gelaran master chef. 
nda sanggup mau makan ! tapi kerana lapar. bersyukur apa yang ada. :P 




guwa makan dlu !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...