welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

November 15, 2011

KomBo 2 Kem. ;)

Assalamualaikum PEOPLE. ;)

yea. mau storie morie. BUT, first. suda jwb salam saya ka ? kalau belum. sila jwab. ;P

sudah ? GOOD GIRLS N BOYS la anda2 smua.

n SALAM SEJAHTERA. ;)

aritu kan. aku ikut kem ba.
kem integrasi 1 malaysia dari ari selasa saaaampaaaiii ari jumaat. 8 - 11 novemer 2011.
pastu kan. 11 november besambung lagi kem kepimpinan skola utk 2012. hehe.
BEST tapi PENAT dowh.

Time Kem Integrasi tu. best jua laarr. rmai kawan. tpi. aku kan nda pandai berKOMUNIKASI, :)
yang best nya. skang ada grup d fesbuk or kem integrasi ni. so. dpt jua la, aku knal dgn og yg xsempat utk brkenalan time kem tuh. haha, *ayat aku ba. pelik kan ? O.o

paling aku igt la kan, time FLYING FOX n MALAM KEBUDAYAAN.
haha
karau ba. punya gayat. rasa macam mau MATI suda time tu.
nasib baik laarr. hidup sampai sekarang. :D syukur ALhamdulillah.
time malam kebudayaan. kami dpt tarian sumazau. its kind of a simple tarian laar.
tapi aku mcam separuh mati ni. haha
partner aku c saifull. =D hi saiful. nda sempat kita berbicara kan. kau ba. malu2. hahahahahahaha XD

pastu abis ja kem. trus aku cuci iron baju smua. utk bawa pi kem mpp lae.
fuhh~ sempat lae aku tetidur ohh. sangat exhausted ba. i mean EXTREMELY.

time kem mpp. pling best kembara laar.
form 4 yg urus.
paling bikin HOT, checkpoint asrama luar. ict d hati..
wohooo. c HAFIZ TAIB ba bikin HOT. haha
kak yun comel. hhe ~

lepas jak balik dri kem tu. take a shower n then menunaikan solat asar.
then. aku online ba. ;) aku tetidur ni dpan laptop. sdgkan. time tu aku on fb n dgr lagu, full volume. ktra ba penat. so aku tidur laaa. rehat kejap konon. pastu aku tetidur smpai subuh esok dia.
ASTAGFIRULLAH. my MAGHRIB N my ISYA' . huhu. sangat sedih. so aku QADA' ja la.
maaf wahai tuhanku yang maha BERKUASA ;)
tuptup. lpas solat, aku cri henpon. aku  nmpk mesej dri kau. ( cerita ni saya sambung d entri lain . :D )

thats all la kali kan. hoho.
nnti2 saiya upload gmbar time kem tu. yg saya CAPTURE SENDIRI. ahaha
guna nikon d90.

keyh ! adios.
SUBHANALLAH WAL HAMDULILLAH.

p/s : sory. update guna NETBOOK 1 MALAYSIA. kecik ba skrin ! nda puas ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...