welc0me!

Welcome To AinMatdiris's Official Blog. ;)

l0yal?? who knows..

November 25, 2011

Saya Rindu Ini Belog. :)

Assalamualaikum PEOPLE. ;)

jawab salam err. malas la mau kasi ingat balik2. :P


Aku rindu larr, mau coretcoret dekat blog nih. Ni masalah BERUKBAND la nih, slow gila babsss. mau buka blog fb apa semua. semua lambat. dei.


Act. nothing to type laaar. Entry about seminar robotik 2011 will coming. hehe. just wait n see arr. :D


yea. blank.
oh oh. tadi saya post di wall saya. FACEBOOK. :D


' FIKSYEN 302 '


nda sangka pulak tu post menimbulkan kontroversi. haha.
tidak la. terus peminat2 Ramlee Awang Murshid menanya. sudah keluar ka belum.


aku nda tau la apa aku merapuh ni.
aku rasa aku macam yuna la pulak. suka merapuh.


yuna kata : di setiap gambar ada lagu. whattt ? orang seni larr kut kan. aku ta dengar pun. korang dengar ? :D


yuna kata : saya suka membuang masa dengan perkara yang berfaedah . hehe. orang sastera, kita kena paham :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...